top of page

מיכל לוי קינן

מנהלת משרד

מיכל לוי קנין, בת 53, היא אישה מיוחדת שמסע חייה משקף עושר של ניסיון וגישה רב-גונית. עם רקע שנע בין האמנות העדינה של אריגת פרחים לתחומים העמוקים של ריפוי הוליסטי וחינוך, מיכל היא עדות חיה לאמונה בלמידה לכל החיים ובעוצמה של טיפוח.

מסע של חקירה וצמיחה:

חייה של מיכל הם סיפור של חקירה וצמיחה מתמשכים. התשוקה שלה ללמוד הובילה אותה לשלוט במגוון רחב של מקצועות, ביניהם:

עיסוי שוודי הוליסטי: מיכל מאמינה בכוחו של מגע לרפא ולשקם. באמצעות עיסוי שוודי הוליסטי, היא עוזרת לאנשים להקל על כאבים, להפחית מתח ולשפר את בריאותם הכללית.
עיסוי תינוקות: מיכל מבינה את החשיבות הרבה של טיפול נכון בתינוקות. באמצעות עיסוי תינוקות, היא עוזרת להורים ליצור קשר עמוק יותר עם ילדיהם ולשפר את בריאותם ורווחתם.
ריפוי סוויפ: מיכל מאמינה ביכולתו של ריפוי סוויפ לשחרר אנרגיה שלילית ולאזן את הגוף והנפש. באמצעות טכניקה זו, היא עוזרת לאנשים להתמודד עם קשיים רגשיים ופיזיים.
ביו-אנרגיה: מיכל מאמינה בשדה האנרגיה האנושי ובכוחו לקדם בריאות ורווחה. באמצעות טיפול ביו-אנרגיה, היא עוזרת לאנשים לאזן את האנרגיה שלהם ולהרגיש טוב יותר.
שירותי דולה: מיכל מלווה נשים בתהליך ההיריון, הלידה והאחריה. היא מעניקה להן תמיכה רגשית ומעשית, ועוזרת להן להפוך את החוויה לחיובית ומעצימה.
תמיד שואפת לגבהים חדשים:

מיכל היא אישה סקרנית וחקרנית, שתמיד מחפשת דרכים חדשות להרחיב את הידע והמיומנויות שלה. היא מאמינה בלמידה מתמדת ובהתפתחות אישית, ותמיד שואפת לגבהים חדשים.

הבאת נחמה, ריפוי ושמחה:

המטרה העיקרית של מיכל היא להביא נחמה, ריפוי ושמחה לאנשים סביבה. היא מאמינה בכל אדם ובכוחו לחולל שינוי חיובי בחייו, ועושה כל שביכולתה כדי לעזור לאנשים לממש את הפוטנציאל שלהם.

פרטים נוספים וחשובים לא פחות:

ניסיון רב בתחום החינוך: מיכל עבדה שנים רבות כגננת וכמדריכה, וצברה ניסיון רב בעבודה עם ילדים.
אישה יצירתית ואמנותית: מיכל ידועה בכישרונה הרב בתחום האמנות והיצירה. היא נהנית לצייר, לרקוד ולנגן, ומביאה את היצירתיות שלה לכל תחום בחייה.
אישה חמה ואוהבת: מיכל היא אישה חמה ואוהבת, שדואגת תמיד לזולת. היא ידועה ביכולתה להתחבר לאנשים בקלות וליצור קשרים משמעותיים.

מיכל לוי קינן
bottom of page